Jeżeli nie zależy nam na tym, żeby skonstruowany przez nas produkt był reklamowany na terenie całego kraju poprzez źródła masowego przekazu, warto skorzystać z tańszych sposobów reklamowania towaru oraz produktu, dzięki czemu będziemy posiadać także pewność, że to skutkuje oraz działa na potencjalnych konsumentów.
Wielu drobnych biznesmenów z naszego kraju ogranicza reklamowanie swojego towaru wyłącznie do regionalnego środowiska, gdzie jest się znanym i rozpoznawanym, niemniej jednak w skali krajowej nie ma się żadnego pożytku. Tacy przedsiębiorcy stosują do reklamowania się przede wszystkim reklama neon. Takie oświetlenia marketingowe są zachwycającym i tanim sposobem na reklamowanie się, to właśnie dzięki czemu można mieć pewność, iż dana reklama zamieszczona na takim neonie prędko dotrze do prawdopodobnego kontrahenta, który będzie mógł się zapoznać z tym co reklamujemy oraz jaki rodzaj przedsiębiorstwa prowadzimy.
Dla tych przedsiębiorców taka reklama jest w zupełności wystarczająca, to właśnie dzięki czemu tak dużo osób w stworzonym przez nas kraju z niej korzysta. Reklamowanie własnego produktu w mediach nie jest tanie, jednak jeżeli pragniemy się liczyć na rynku i efektywnie rywalizować z innymi artykułami z tej samej branży, musimy zrobić trafną kampanię reklamową, która może być różna, a ta różnica przede wszystkim wynikać będzie z tego ile chcemy na nią przeznaczyć pieniędzy. Mając znaczący zapas gotówki na reklamę możemy skorzystać ze źródeł masowego przekazu takich jak telewizja czy też Internet, aktualnie cieszących się najogromniejszym powodzeniem wśród biznesmenów mających wystarczającą gotówkę na wykupienie czasu antenowego.
Zauważyć niemniej jednak trzeba, iż niewielu biznesmenów w stworzonym przez nas kraju stać właśnie na ten sposób reklamowania, przez co większość z nich musi najzwyczajniej w świecie z tego rezygnować i wypatrywać innych sposobów propagowania swoich towarów. Dobrym sposobem są neony marketingowe, cieszące się aktualnie wybitnie ogromnym zainteresowaniem zwłaszcza pośród mniejszych biznesmenów, których nie stać na wykupienie czasu antenowego w telewizji.